ممکن است کالای خریداری شده شما از سایت وقتی به دستتون میرسه دارای مشکلات جزیی از قبیل مغایرت رنگ و ایراد دار بودن کالا و سایز یا اشتباه ارسال کالا به جای آنچه که ثبت کرده اید به وجود بیاید که در این موقع شما میتونید از طریق ارتباط با تیم پشتیبانی مشکل را حل کرده لازم به ذکر است حداکثر زمان اعلام بازگرداندن کالا ۲۴ ساعت بعد از تحویل می‌باشد
مشخصاتی که میبایست هنگام بازگشت کالا ارسال کنین
۱-نام و نام خانوادگی
۲ -شماره سفارش
۳-نام کالا
۴-علت بازگشت کالا
۵-تصویر از اشکال کار

شرایط برگشت کالای خریداری شده

۱-اگر کالای خریداری شده شما دارای زدگی و پارگی باشد
در صورتی که تیم پشتیبانی ایراد کار رو تایید کنند امکان بازگشت کالا وجود دارد
به این دلیل کالا هنگام بسته بندی به دقت چک شده بعد داخل بسته پستی قرار می‌گیرد
۲-اگر کالای خریداری شما از نظر ظاهری و نوع پارچه و جنس و سایز با اطلاعات داخل سایت مغایرت داشته باشد
۳-انتخاب سایز کالا با توضیحاتی که زیر هر عکس در قسمت توضیحات سایز قرار گرفته به عهده خریدار می‌باشد